creditcards
מוקד הזמנות 03-6500848
0
לעגלת הקניות
0.00 ₪

שאלות ותשובות

מתי ניתן לבצע הזמנות?
ניתן לבצע הזמנות באמצעות מרכז ההזמנות הארצי שלנו בטלפון 03-6500848 ודרך האתר 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
מתי מתקבלים המשלוחים שהוזמנו?
אנו מבצעים משלוחים בימי א- ו' , המשלוחים מגיעים מהיום להיום או מהיום למחר בהתאם ליעד ושעת ההזמנה.

אם ברצונך לדעת שעת מסירה מדוייקת או אשר חורגת משעות המשלוחים היומיים שלנו, יש לבקש זאת בעת ביצוע ההזמנה ואנו נשתדל לעשות את מירב המאמצים להיענות לבקשה זו.
איך אוכל לדעת שהמשלוח נמסר?
למשלוחים לאזורים אשר מתבצעים מהיום להיום:תשלח הודעת SMS לנייד אותו מסרתם בזמן ההזמנה משלוחים שמחולקים מהיום למחר:משלוחים אלו מבוצעים ע"י חברת שליחויות חיצונית . אנו מבצעים מעקב אחר המשלוחים , במידה וקיימת בעיה ניצור איתכם קשר
מה קורה במידה והמקבל אינו נמצא?
במשלוחים מהיום להיום אשר מבוצעים ע"י שליחים של החברה , השליח מתאם מראש עם המקבל , במידה והשליח לא מצליח לתאם הגעה , יצור קשר עם המזמין במידה ולא הצליח השליח להשיג גם את המזמין המשלוח יוחזר לחברה וישלח במועד אחר.

במשלוחים מהיום למחר אשר מבוצעים עם חברת שליחויות חיצונית , יתאם השליח מראש עם המקבל, במידה ולא יצליח לתפוס את המקבל, יועבר המשלוח לנסיון מסירה נוסף ביום למחרת בכל מקרה בו השליח הגיע אל היעד ומכל סיבה המשלוח לא נמסר נאלץ לחייב בדמי משלוח נוספים..
האם יש מינימום להזמנת משלוח?

משלוחים מתבצעים בגובה של 120 ש"ח ומעלה (לא כולל דמי משלוח)

כיצד ניתן להחליף/להחזיר  את המתנה?

המתנה תוחלף לאחר שתגיע בשלמותה, באריזתה המקורית, טרם בוצע בה שימוש כלשהו וללא כל נזק, אל משרדי האתר, לאחר תיאום עם נציגינו ולא יאוחר מ-14 יום מיום קבלתה. עלויות משלוח באם קיימות יחולו על מחליף המתנה בלבד.

החלפה של המוצרים שהתקבלו תיעשה אך ורק במידה והחבילה לא נפתחה ובתיאום עם מרכז ההזמנות הטלפוני ב 03-6500848

יש ליצור קשר לתיאום החלפה ולהשיב את המוצר כשהוא סגור לא ניתן להחליף חלקים מהמארז, אלא רק את המארז בשלמותו.

עלות משלוח בגין החזרה/ החלפה הינו:45 ש"ח,לחילופין ניתן להגיע אל סניפנו המרכזי ולבצע החלפה/החזרה ללא עלות

לא ניתן להחליף מוצרים פסידים כגון- שוקולד וכו….

 

 

תפריט ניווט